Dorota Dańczak-Król TRENEREM MIESIĄCA STYCZNIA 20102010-02-01 12:37:13Tytuł jaki otrzymała Pani Dorota Dańczak-Król został przyznany na podstawie opinii uczestników szkoleń, które prowadziła Pani Dorota w miesiącu styczniu. |
|
Wirtualny Manager – czy nim jesteś?2010-02-01 12:19:33Sprzedaż, konsulting, szkolenia, rozwój produktów, e-commerce i wiele innych obszarów z rzeczywistości globalnego biznesu, ma bardzo istotna wspólną cechę: wyzwanie związane z zarządzaniem ludźmi na odległość. |
|
Szkolenia zarządzanie zasobami ludzkimi, personelem2009-05-29 16:22:58Szkolenia zarządzania zasobami ludzkimi (szkolenia , kursy ZZL) mają na celu rozwój wiedzy i pozyskanie kwalifikacji. podstawowych kompetencji z zakresu zarządzania personelem, kadrami oraz praktycznych umiejętności związanych z wszystkimi procesami zarządzania zasobami ludzkimi. Szkolenia zarządzan |
|
Wyjazdy motywacyjne, szkolenia motywacyjne2009-05-27 14:05:51Szkolenia motywacyjna mają na celu zachęcić do bardziej efektywnej pracy bądź współpracy biznesowej. Dodatkową wartością jest budowanie i zacieśnianie relacji między pracownikami, integracja zespołu, firmy. |
|
Co to jest market mapping w rekrutacji IT?2024-04-05 09:12:51Polski rynek pracy, szczególnie w branży IT, jest bardzo zawiły i bez dwóch zdań można powiedzieć, że również skomplikowany. |
|
Wspieranie rozwoju pracowników: siła narzędzi językowych w HR2024-03-04 16:44:17Rozwój pracowników jest kluczowym elementem sukcesu każdej organizacji, bo to ludzie są najcenniejszym kapitałem. |
|
Dlaczego warto uczyć się pływania z instruktorem?2024-02-26 19:09:14Uczenie się pływania z instruktorem może przynieść wiele korzyści, zarówno dla początkujących, jak i tych, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności. |
|
Jak wentylacja pomieszczeń wpływa na jakość pracy?2024-02-26 13:47:17Wentylacja pomieszczeń odgrywa istotną rolę w wpływie na jakość pracy w różnych środowiskach. |
|
Nowe meble biurowe - co i jak dobrać?2024-02-26 12:38:57Dobór nowych mebli biurowych może być kluczowym elementem zapewnienia efektywnej i komfortowej przestrzeni pracy. Oto kilka kroków i wskazówek, które mogą Ci pomóc: |
|
Najlepsze praktyki obsługi klienta online. Poradnik dla firm internetowych2024-02-21 14:11:14W dzisiejszym świecie cyfrowym, gdzie konkurencja w przestrzeni e-commerce jest zacięta, jakość obsługi klienta online stała się kluczowym czynnikiem różnicującym marki. Dobra obsługa klienta nie tylko zwiększa szanse na powrót klienta, ale również buduje pozytywną reputację firmy w internecie. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń motywacja pracowników
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.